neděle 21. dubna 2013

Co s ní?

Je možné cukrovku vyléčit navzdory tvrzení, že je to nemoc nezvratná a doživotní? Objevila jsem tyhle stránky. Přečetla jsem si je několikrát, uložila k oblíbeným položkám, občas se k nim vracím, jsou velmi inspirativní. Přinejmenším přimějí člověka hluboce se zamyslet.
Není mi jedno co jím, ani čím krmím své blízké a doufám, že jsem na to nepřišla příliš pozdě. Základ úspěchu je vybírat kvalitní základní potraviny a připravit z nich dobré jídlo, nezkazit je nevhodnou kuchyňskou úpravou a servírovat přiměřené porce.
Nejsnazší je začít tím, že člověk přestane kupovat veškeré polotovary, dalším krokem je omezení a vynechání uzenin, paštik, majonézových salátů a ochucovadel s glutamáty (určitě je plno dalších věcí z této kategorie, které jsem nejmenovala). Možná existují lidé, kteří jsou schopni ze dne na den změnit všechno, já ne. Ale postupně lze odbourat spoustu nežádoucích potravin, je možné se naučit jíst jinak, objevit nové chutě a nebo znovu najít ty staré, skoro zapomenuté. Je mnohem snazší, když v tom "jedou" moji blízcí se mnou, než kdybych "bojovala" sama.

Žádné komentáře:

Okomentovat