pondělí 29. dubna 2013

Odtučnění

Mám pocit, že když se "odtučním" bude mi výrazně líp. Myšlenka na první pohled lehká, realizace docela těžká. Jídlo, které si sama připravím, mám celkem pod kontrolou a tukem opravdu neplýtvám. Horší je to s obědy v jídelně. Sice u okýnka předem křičím, že chci poloviční přílohu a nemastit, ale ne vždy jsem vyslyšena, zejména s tím omastkem. Je to určitě nějaký "zdravý" ztužený rostlinný tuk. Někdy je mi po něm docela zle, někdy se mi povede udělat na talíři ohraničené žluté jezírko, třeba v bramborové kaši nebo čočce. Párkrát byla nálož omastku tak brutální, že jsem ho vylila do misky od polévky. Nabízí se otázka, proč chodím do jídelny. Je to pohodlné, žádná práce pro mě, teplé jídlo za příjemný peníz...  Možná přestanu být líná a pohodlná a začnu si nosit dietní obědovou krabičku z domova, třeba velký salát. Ten čas zatím ale nenastal.

Žádné komentáře:

Okomentovat